2016/03/26

from an Astronaut




















One day,

I got the letter from anyone who I've never know.
But this letter had one of my dream.

 It is big surprise for me, because she is an Astronaut.
She's back to the Earth, recently. And gave me a letter.

By the accessory which I made,
She seems to think of brightness... the inside of the Earth.

She felt splendid to stare inside brightness of it
While watching surface light of the Earth.

 *

ある日、知らない人からエアメールが届きました。
海外からでした。

わたしはそれを読んでとてもうれしくて、
ひとしきり微笑んだ後、

とてもうれしくて大泣きをしてしまったのです。

わたしの作ったものが、
知らないうちに宇宙へと飛び出して、

誰かの心を温めていたということに。

 *

How wonderful!
We really proud of our work, Holly heal®.

It's my dream, from now on.



わたしは本当にうれしくて、

パートナーやお友だちに連絡をして、
感動と感謝を分かち合いました。

わたし達は、いい仕事が出来ている。
そう思いました。

そう心の底から思えることは滅多にありません。

 *

今日からこれが、
わたしの夢のひとつです。

 *

さて、何のストーンに
この涙を託しましょう?

How's your dreams?
And which stone express your feelings?


ストーン・テラー / アクセサリー作家
Sayaka

0 件のコメント: